REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO
sklep.intercars.com.pl

dotyczący zawierania z konsumentami na odległość umów sprzedaży towarów oraz świadczenia usług
obowiązujący od dnia 1 marca 2016.
  1. INFORMACJE O SPÓŁCE
    1. Niniejszy Regulamin został sporządzony i jest stosowany przez spółkę Inter Cars S.A. z siedzibą w Warszawie (adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska 64), wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 8734, posiadającą NIP: 1181452946 oraz REGON: 014992887, pocztę elektroniczną kontakt@sklep.intercars.com.pl oraz serwis internetowy http://www.intercars.com.pl/.
    2. Użytkownik oraz każda inna osoba może komunikować się z Usługodawcą przy wykorzystaniu danych kontaktowych podanych w pkt. 1.1 powyżej oraz następujących danych kontaktowych:
      1. adres poczty elektronicznej: kontakt@sklep.intercars.com.pl,
      2. serwis internetowy: https://sklep.intercars.com.pl/s/kontakt,
      3. telefon: +48 801 980 980,
      4. telefon: +48 22 714 11 11.
    3. W zakresie, w jakim niniejszy Regulamin reguluje świadczenie usług drogą elektroniczną, jest on regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
    4. Każdy może nieodpłatnie zapoznać się z treścią Regulaminu.
  2. DEFINICJE
    W Regulaminie pisane od wielkiej litery pojęcia będą miały następujące znaczenie:
    1. „Cena” – oznacza stosowaną przez Usługodawcę cenę danego Towaru brutto, umieszczoną w ramach Serwisu obok informacji o Towarze (tj. cenę Towaru, za jaką Użytkownik może kupić Towar od Usługodawcy). Cena nie uwzględnia Kosztów Dostawy Towaru. Cena wyrażona jest w złotych polskich i uwzględnia podatek od towarów i usług (VAT). W przypadku udzielenia rabatu na dany Towar, Cena oznacza powyżej opisaną cenę Towaru brutto, po uwzględnieniu rabatu.
    2. „Cena Warsztatu” – oznacza informację o wysokości odpowiednio maksymalnej ceny brutto danego Towaru lub zestawu konkretnych Materiałów Eksploatacyjnych, wchodzących w skład danego Pakietu („cenę całego Pakietu”), wyświetlaną w Serwisie przy danym Towarze/Pakiecie lub wynagrodzenie za daną Usługę Warsztatu, które według najlepszej wiedzy Usługodawcy stosuje Warsztat oferuje swoim klientom (tj. jaka zostanie zaproponowana Użytkownikowi przez Warsztat w przypadku zamiaru zakupu przez Użytkownika Towaru/Materiałów Eksploatacyjnych lub skorzystania z Usługi Warsztatu). W przypadku przekazania Usługodawcy przez Warsztat informacji o udzielaniu przez Warsztat rabatu, wyświetlona Cena Warsztatu uwzględnia taki rabat.
    3. „Dzień Roboczy” – oznacza dzień od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Polski.
    4. „Filia” – oznacza podmiot trzeci współpracujący z Usługodawcą w zakresie dystrybucji Towarów, którego lokal Użytkownik może wybrać, składając Zamówienie jako miejsce dostarczenia Towaru, w którym może odebrać Towar kupiony na podstawie Umowy Sprzedaży. Lista Filii wraz z ich adresami (fizyczną lokalizacją) jest dostępna w Serwisie, pod adresem: https://sklep.intercars.com.pl/filie/#!/filie/.
    5. „Infolinia” – oznacza wykorzystywane przez Usługodawcę i działające centrum obsługi telefonicznej, obejmujące zespół ludzi wraz z infrastrukturą techniczną. Użytkownik może połączyć się z Infolinią dzwoniąc na następujące numery telefonów: +48 801 980 980 lub +48 22 714 11 11. Do zadań Infolinii należy w szczególności kontakt z Użytkownikiem w ramach realizacji Usługi Rezerwacji (np. w celu ustalenia terminu wizyty Użytkownika w Warsztacie, potwierdzenia rezerwacji Towaru).
    6. „Komentarz” – oznacza informacje (wypowiedzi) wprowadzane przez Użytkownika do Systemu Informatycznego, przy wykorzystaniu funkcji Serwisu, zgodnie z pkt. 3.11 Regulaminu. Po akceptacji przez Usługodawcę Komentarz zamieszczany jest w Serwisie pod Towarem, którego dotyczy, w sekcji „Opinie”.
    7. „Konsument” – oznacza konsumenta w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2014.121 j.t. ze zm.).
    8. „Konto Użytkownika” – oznacza część Serwisu, pozwalającą na korzystanie z funkcji opisanych w pkt. 3.1.2 Regulaminu przez Użytkownika Zarejestrowanego.
    9. „Koszty Dostawy” – oznacza opłatę za dostawę Towaru(ów) będących przedmiotem danej Umowy Sprzedaży. Koszty Dostawy wyrażone są w złotych polskich i uwzględniają podatek od towarów i usług (VAT). Koszty Dostawy zależą od sposobu dostarczenia Towaru wybranego przez Użytkownika.
    10. „Koszyk” – oznacza funkcję Serwisu wykorzystywaną w celu wyboru przez Użytkownika Towaru (w tym tworzenia listy Towarów oraz usuwania i dodawania Towarów na utworzonej liście) w ramach procedury składania Zamówienia (zawierania Umowy Sprzedaży).
    11. „Materiał Eksploatacyjny” - oznacza Towary wskazane w Pakiecie, wykorzystywane przez Warsztat lub sprzedawane Użytkownikowi w związku ze świadczeniem Usługi Warsztatu (np. zamienne części samochodowe, olej, akcesoria samochodowe).
    12. „Pakiet” lub „Pakiet Materiałów Eksploatacyjnych” – oznacza zbiór Materiałów Eksploatacyjnych, podzielonych na poszczególne kategorie, obejmujący alternatywne („zamienne”) Materiały Eksploatacyjne, spośród którego Warsztat wybierze konkretne Materiały Eksploatacyjne i zaproponuje Klientowi ich wykorzystanie lub nabycie w związku z świadczeniem Usługi Warsztatu.
    13. „Regulamin” – oznacza niniejszy Regulamin sporządzony i stosowany przez Usługodawcę.
    14. „Serwis” – oznacza funkcjonujący w oparciu o System Informatyczny serwis internetowy, posiadający w szczególności funkcjonalność sklepu internetowego, zarządzany i udostępniony w Internecie pod adresem domenowym: https://sklep.intercars.com.pl oraz pod adresem serwisów partnerskich https://motointegrator.wp.pl, https://czesci.auto.com.pl oraz https://www.motointegrator.autotrader.pl.
    15. „System Informatyczny” – oznacza system teleinformatyczny Usługodawcy wykorzystywany do świadczenia Usług, obejmujący w szczególności interfejsy graficzne Serwisu.
    16. „Towar” – oznacza rzecz ruchomą prezentowaną w ramach Serwisu (np. części zamienne do pojazdów, opony, klocki hamulcowe), która może stanowić przedmiot Umowy Sprzedaży lub może zostać wskazana przez Użytkownika w ramach korzystania z Usługi Rezerwacji jako Towar, który Użytkownik chciałby zarezerwować w danym Warsztacie (tj. jako Towar, który chciałby kupić od danego Warsztatu). Przez Towar rozumie się wyłącznie rzecz prezentowaną w ramach Serwisu, która opatrzona została informacją „dostępne”. W celu uniknięcia wątpliwości przyjmuje się, że prezentowane w Serwisie rzeczy które zostały opatrzone terminem „niedostępne” lub których nie można dodać do Koszyka (zablokowana została opcja dodawania do Koszyka) nie stanowią Towarów w rozumieniu Regulaminu.
    17. „Towary z Gwarancją Usługodawcy” – oznacza Towary stanowiące przedmiot Umowy Sprzedaży (tj. kupowane przez Użytkownika od Usługodawcy), na które gwarancję udziela Usługodawca. Towary z Gwarancją Usługodawcy oznaczone zostają w Serwisie poprzez odpowiednią informację na karcie produktu, w sekcji „Gwarancje i Zwroty”.
    18. „Umowa” – oznacza umowę o świadczenie Usług, zawartą przez Usługodawcę z Użytkownikiem na zasadach opisanych w Regulaminie. W przypadku Umowy zawieranej przez Usługodawcę z Użytkownikiem będącym Konsumentem, Umowa ma charakter umowy zawieranej na odległość w rozumieniu Ustawy o Prawach Konsumenta.
    19. „Umowa Sprzedaży” – oznacza umowę sprzedaży Towaru zawartą pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem przy wykorzystaniu Serwisu, w sposób opisany w Regulaminie.
    20. „Usługa” – oznacza wskazaną w pkt. 3.1 Regulaminu usługę świadczoną przez Usługodawcę przy wykorzystaniu Systemu Informatycznego.
    21. „Usługi Warsztatu” – oznacza usługi, które zgodnie z wiedzą Usługodawcy są proponowane przez dany Warsztat i mogą być świadczone przez Warsztat na rzecz Użytkownika, o których informacje zamieszczone zostały w ramach Serwisu. Informacje o Usługach Warsztatu prezentowane w ramach Serwisu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
    22. „Usługodawca” lub „Spółka” – oznacza spółkę Inter Cars S.A. z siedzibą w Warszawie (adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska 64) wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 8734, posiadającą NIP: 1181452946 oraz REGON: 014992887, pocztę elektroniczną kontakt@sklep.intercars.com.pl oraz serwis internetowy http://www.intercars.com.pl/.
    23. „Ustawa o Prawach Konsumenta” – oznacza ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827).
    24. „Użytkownik” – oznacza podmiot, który zgodnie z przepisami prawa zdolny jest do zawarcia Umowy, podmiot który korzysta w jakikolwiek sposób z Serwisu, a w szczególności podmiot wyświetlający (odwiedzający) powszechnie dostępne strony Serwisu albo podmiot, który zawarł Umowę Sprzedaży. W celu uniknięcia wątpliwości przyjmuje się, iż pod pojęciem „Użytkownika” rozumie się w szczególności osobę, która zawarła z Usługodawcą Umowę Sprzedaży lub Umowę o świadczenie Usługi. Pojęcie „Użytkownika” obejmuje również „Użytkownika Zarejestrowanego”.
    25. „Użytkownik Zarejestrowany” – oznacza Użytkownika, który zarejestrował się w Serwisie zgodnie z postanowieniami pkt. 6 niniejszego Regulaminu dla potrzeb korzystania z Usługi Serwisu (tj. zawarła z Usługodawcą umowę o świadczenie drogą elektroniczną Usługi Serwisu).
    26. „Warsztat” - oznacza podmiot trzeci, prowadzący warsztat samochodowy lub świadczący usługi związane z motoryzacją (np. usługi naprawy samochodów), który współpracuje z Usługodawcą na podstawie odrębnej umowy.
    27. „Wizytówka Warsztatu” – oznacza zbiór danych i informacji o danym Warsztacie (w tym adres lokalu Warsztatu oraz dane kontaktowe Warsztatu) prezentowanych w ramach Serwisu. Wizytówka Warsztatu nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
    28. „Zamówienie” – oznacza zamówienie składane przez Użytkownika przy wykorzystaniu Serwisu, na Towary dostępne w Serwisie. W treści Zamówienia wskazana zostaje Cena (w przypadku zamawiania większej ilości Towarów również łączna Cena za wszystkie Towary), miejsce dostawy Towarów oraz dane Użytkownika. Zamówienie stanowi ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Towaru (ów) wskazanych w treści Zamówienia, za Cenę wskazaną w Zamówieniu, na warunkach określonych w Zamówieniu oraz Regulaminie.
  3. POSTANOWIENIA OGÓLNE (RODZAJ I ZAKRES USŁUG)
    1. Usługodawca świadczy w ramach Serwisu następujące Usługi:
      1. Usługę WWW – usługę polegającą na udostępnianiu na indywidualne żądanie Użytkownika danych i informacji umieszczonych na powszechnie dostępnych stronach Serwisu, poprzez wyświetlanie strony Serwisu o określonym adresie URL oraz możliwości wprowadzania Komentarzy i wykorzystania mechanizmów informatycznych Serwisu (funkcji Serwisu). Usługa WWW obejmuje w szczególności:
        możliwość wyszukiwania i przeglądania powszechnie dostępnych podstron Serwisu (tj. podstron Serwisu, do których dostęp nie wymaga rejestracji i logowania),
        możliwość zapoznania się z opisem i zdjęciami Towarów zamieszczonymi na powszechnie dostępnych podstronach Serwisu,
        udostępnienie mechanizmów informatycznych Serwisu służących do składania Zamówień (elektronicznych formularzy itp.) oraz zamawiania Usług Rezerwacji (elektronicznych formularzy itp.),
        możliwość przeglądania Komentarzy zamieszczonych w ramach Serwisu,
        możliwość wprowadzania Komentarzy przy wykorzystaniu funkcji Serwisu, w celu ich zamieszczenia w Serwisie na zasadach opisanych w pkt. 3.11 poniżej,
      2. Usługę Serwisu – usługę polegającą na udostępnieniu Użytkownikowi Zarejestrowanemu zasobów Systemu Informatycznego w celu:
        utrzymania Konta Użytkownika,
        zapewnienia Użytkownikowi Zarejestrowanemu przy wykorzystaniu Systemu Informatycznego możliwości:
        zachowania swoich danych teleadresowych,
        zachowania swoich danych o posiadanym pojeździe,
        zmiany hasła autoryzującego dostęp do Konta Użytkownika,
        dostępu do historii swoich zamówień i rezerwacji.
      3. Usługę Rezerwacji – usługę polegającą, w zależności od wybranego przez Użytkownika zakresu Usługi Rezerwacji (potrzeb dla których Użytkownik korzysta z Usługi Rezerwacji), na:
        przekazaniu Warsztatowi przez Usługodawcę uzyskanej od Użytkownika informacji obejmującej prośbę o zapewnienie w określonym czasie dostępności przez Warsztat określonego Towaru wskazanego przez Użytkownika w lokalu Warsztatu (tj. dokonania rezerwacji Towaru w Warsztacie) oraz potwierdzeniu Użytkownikowi przekazania takiej informacji,
        podjęciu przez Usługodawcę czynności faktycznych zmierzających do umówienia wizyty Użytkownika w Warsztacie (tj. umawianiu Użytkownika na spotkanie w lokalu Warsztatu), w szczególności w celu:
        umożliwienia zakupu przez Użytkownika od Warsztatu danego Towaru, lub
        umożliwienia skorzystania przez Użytkownika z wybranej Usługi Warsztatu, lub
        umożliwienia Użytkownikowi skorzystania z Usługi Warsztatu przy wykorzystaniu Materiałów Eksploatacyjnych pochodzących z Pakietu Materiałów Eksploatacyjnych wybranego przez Użytkownika.
    2. Usługa WWW dostępna jest dla wszystkich Użytkowników, bez konieczności rejestracji w Serwisie. Każdy Użytkownik może przeglądać i przeszukiwać powszechnie dostępne strony Serwisu.
    3. Usługa Serwisu świadczona jest wyłącznie dla Użytkowników Zarejestrowanych. Korzystanie z Usługi Serwisu możliwe jest wyłącznie po zarejestrowaniu i zalogowaniu się Użytkownika Zarejestrowanego do Serwisu.
    4. Usługa Rezerwacji dostępna jest dla wszystkich Użytkowników, bez konieczności rejestracji w Serwisie.
    5. Umowa o świadczenie Usługi WWW zostaje zawarta na czas nieoznaczony w chwili skutecznego wywołania przez Użytkownika w oknie przeglądarki adresu URL którejkolwiek z powszechnie dostępnych stron Serwisu lub skorzystania przez Użytkownika z przekierowania (hiperłącza) prowadzącego do którejkolwiek z powszechnie dostępnych stron Serwisu (tj. wejścia do Serwisu). Umowa o świadczenie Usługi WWW zostaje rozwiązana w chwili opuszczenia Serwisu przez Użytkownika.
    6. Umowa o świadczenie Usługi Serwisu zostaje zawarta na czas nieoznaczony na zasadach opisanych w pkt. 6 Regulaminu i może zostać rozwiązana na zasadach opisanych w pkt. 7 Regulaminu.
    7. Umowa o świadczenie Usługi Rezerwacji zostaje zawarta i może zostać rozwiązana na zasadach opisanych w pkt. 14 Regulaminu.
    8. Usługi świadczone są bez konieczności uiszczania przez Użytkownika jakichkolwiek opłat na rzecz Usługodawcy. Użytkownik ponosi koszty połączenia i korzystania z sieci Internet, zgodnie z treścią umowy łączącej Użytkownika z jego operatorem telekomunikacyjnym (dostawcą Internetu).
    9. Umowy o świadczenia poszczególnych Usług oraz Umowy Sprzedaży mogą zostać zawarte wyłącznie w języku polskim
    10. Usługodawca informuje, że nie pobiera od Użytkowników kaucji ani nie żąda udzielenia innych gwarancji finansowych.
    11. W ramach korzystania z Usługi WWW Użytkownik może przesyłać przy wykorzystaniu funkcji Serwisu (formularza znajdującego się pod opisem danego Towaru, w sekcji „Opinie”), Komentarze dotyczące danego Towaru. Komentarze przesłane przez Użytkownika podlegają weryfikacji (moderacji) przez Usługodawcę. W przypadku akceptacji danego Komentarza przez Usługodawcę zostanie on zamieszczony w ramach Serwisu, pod opisem Towaru (w sekcji „Opinie”), pod którym znajduje się formularz wykorzystany przez Użytkownika do przesłania Komentarza.
    12. Komentarz zamieszczony w Serwisie zostanie oznaczony identyfikatorem Użytkownika.
  4. ZAKAZ WPROWADZANIA TREŚCI BEZPRAWNYCH
    1. W związku z korzystaniem z Usług Użytkownik nie może dostarczać treści o charakterze bezprawnym, a w szczególności treści:
      1. naruszających prawa innych osób, w szczególności majątkowe lub osobiste prawa autorskie, tajemnicę przedsiębiorstwa, prawa własności przemysłowej, a także dobra osobiste innych osób,
      2. popierających lub głoszących radykalne postawy społeczne, w szczególności wszelkiego rodzaju dyskryminację ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne lub społeczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną,
      3. nawołujących do popełnienia przestępstwa,
      4. naruszających bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
    2. Użytkownik, który uzyska wiadomość, że jakakolwiek treść udostępniona w Serwisie jest niezgodna z prawem lub Regulaminem może zgłosić ten fakt Usługodawcy, w szczególności przesyłając wiadomość na adres poczty elektronicznej: kontakt@sklep.intercars.com.pl.
    3. W przypadku otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze treści, udostępnianych przez Użytkownika, Usługodawca jest uprawniony do uniemożliwienia dostępu do tych treści.
    4. Użytkownik nie może korzystać z Serwisu oraz Usług w sposób powodujący zakłócenie funkcjonowania Systemu Informatycznego lub jakiegokolwiek jego elementu.
  5. WARUNKI TECHNICZNE I RYZYKA
    1. Korzystanie z Usług, w tym korzystanie z Serwisu możliwe jest pod warunkiem podłączenia do Internetu oraz dysponowania przez Użytkownika systemem teleinformatycznym spełniającym następujące minimalne wymagania techniczne:
      1. poprawnie skonfigurowana przeglądarka zgodnie ze standardami Microsoft Internet Explorer w wersji nie niższej niż 8.0, Firefox w wersji minimum 26, Chrome w wersji minimum 27 lub Mac OS X Safari w wersji 8.0.,
      2. urządzenie Użytkownika musi mieć włączoną opcję akceptacji plików cookies oraz aktywny interpretator języka JavaScript.
    2. Postanowienie pkt 5.1 określają wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca.
    3. Usługodawca informuje, iż w przypadku niespełnienia przez Użytkownika powyżej opisanych minimalnych wymagań technicznych skorzystania z Usług może okazać się niemożliwe, utrudnione lub Serwis może nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
    4. W związku ze świadczeniem Usług, w niektórych przypadkach w systemie teleinformatycznym Użytkownika zainstalowane mogą zostać pliki cookies. Nastąpi to wyłącznie po uzyskaniu odrębnej zgody Użytkownika, wyrażonej w szczególności poprzez odpowiednie ustawienie przeglądarki internetowej.
    5. Więcej informacji o plikach cookies używanych w Serwisie znajduje się na stronie http://sklep.intercars.com.pl/s/polityka_wykorzystania_plikow_cookies.
    6. W celu weryfikacji zawarcia Umowy o świadczenie poszczególnych Usług oraz Umowy Sprzedaży, dane przechowywane są w bazie danych na serwerach Usługodawcy wraz z informacją o akceptacji Regulaminu.
    7. Usługodawca stosuje następujące metody i środki techniczne służące wykrywaniu błędów we wprowadzanych danych w ramach rejestracji w Serwisie, składania Zamówień oraz przesyłania formularza kontaktowego, o którym mowa w pkt. 14.4 Regulaminu (tj. zawierania Umowy o świadczenie Usługi Serwisu, Umów Rezerwacji oraz Umów Sprzedaży):
      1. weryfikacja poprawności wprowadzonych danych,
      2. mechanizm autokompletacji danych,
      3. mechanizm dwukrotnego wpisywania hasła,
      4. metoda potwierdzania poprawności wprowadzonych danych i zamówień.
    8. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Użytkownikowi treści zawartej Umowy o świadczenie poszczególnych Usług oraz poszczególnych Umów Sprzedaży następuje przez:
      1. prezentację treści umowy w Serwisie pod adresem: https://sklep.intercars.com.pl/s/regulamin/,
      2. dołączenie treści regulaminu do e-maila z rejestracją i/lub Zamówieniem,
      3. weryfikację zapoznania się przez Użytkownika z Regulaminem,
      4. pobranie przez użytkownika treści Regulaminu na dysk twardy (dla procesu rejestracji bez adresu e-mail).
    9. Usługodawca informuje, iż korzystanie z Usług wiąże się z ryzykiem i zagrożeniem możliwości odnalezienia słabości systemu kryptograficznego i złamania zabezpieczonego systemu teleinformatycznego w celu pozyskania danych osobowych lub innych informacji.
  6. REJESTRACJA UŻYTKOWNIKA
    1. Serwis umożliwia rejestrację Użytkownika przy wykorzystaniu dwóch sposobów (procedur) rejestracji w Serwisie, tj. procedury podstawowej oraz procedury uproszczonej, znajdującej zastosowanie w przypadku rejestracji w Serwisie przez Użytkownika, który uprzednio złożył Zamówienie i wszedł na podstronę Serwisu, do której link (odnośnik) został zamieszczony w przesłanej mu przez Usługodawcę poczcie elektronicznej („potwierdzeniu Zamówienia”).
    2. Rejestracja Użytkownika w Serwisie oraz aktywacja Konta Użytkownika następuje według następujących procedur:
      1. Procedura podstawowa:
        Użytkownik wchodzi na podstronę Serwisu zawierającą formularz rejestracyjny; Informacje zamieszczone w Serwisie stanowią ofertę zawarcia Umowy o świadczenie Usługi Serwisu na zasadach opisanych w Regulaminie,
        Użytkownik wprowadza do formularza zamieszczonego w Serwisie swój adres e-mail, stanowiący jednocześnie identyfikator Użytkownika, oraz hasło,
        Użytkownik powinien zapoznać się z treścią Regulaminu,
        Użytkownik wyraża zgodę na treść Regulaminu poprzez oznaczenie odpowiedniego pola zamieszczonego w ramach formularza rejestracyjnego. Niewyrażenie przez Użytkownika zgody na treść Regulaminu uniemożliwia kontynuację procedury rejestracji w Serwisie (tj. uniemożliwia zawarcie Umowy o świadczenie Usługi Serwisu),
        poprzez kliknięcie przycisku „Zarejestruj się” zamieszczonego pod formularzem, Użytkownik przesyła do Usługodawcy wypełniony formularz rejestracyjny (tj. dane podane w formularzu rejestracyjnym oraz akceptację Regulaminu), z zastrzeżeniem pkt. 6.2.1(j) poniżej,
        z chwilą przesłania powyżej opisanego formularza rejestracyjnego (tj. kliknięcie przycisku Zarejestruj się) zawarta zostaje pomiędzy osobą dokonująca rejestracji (lub podmiotem, w którego imieniu działa osoba dokonująca rejestracji) a Usługodawcą umowa o świadczenie usługi Serwisu na zasadach wynikających z Regulaminu. Użytkownik może korzystać z Usługi Serwisu dopiero po dokonaniu aktywacji Konta Użytkownika. Umowa zostaje zawarta pod warunkiem aktywacji Konta Użytkownika przez Użytkownika,
        po otrzymaniu formularza rejestracyjnego przez Usługodawcę, Usługodawca przesyła na podany w toku rejestracji adres poczty elektronicznej Użytkownika pocztę elektroniczną obejmującą prośbę o aktywację Konta Użytkownika; powyższa poczta elektroniczna zawiera: przycisk z napisem „Aktywuj Konto”, stanowiący graficzny link aktywacyjny (odnośnik) do podstrony Serwisu, oraz tekstowy link aktywacyjny (odnośnik), prowadzący do podstrony Serwisu,
        Użytkownik powinien dokonać aktywacji Konta Użytkownika zgodnie z instrukcją zamieszczoną w przesłanej pocztą elektroniczną prośbie o aktywację Konta Użytkownika,
        aktywacja Konta Użytkownika przy pomocy przycisku „Aktywuj Konto” lub linku tekstowego, przesłanych w poczcie elektronicznej zawierającej prośbę o aktywację Konta Użytkownika, jest możliwa przez 72 godziny od przesłania Użytkownikowi poczty elektronicznej, o której mowa w pkt. 6.2.1(g); po upływie powyższego terminu, Użytkownik nie będzie mógł poprzez kliknięcie na przycisk „Aktywuj Konto” lub wywołanie przesłanego linku tekstowego dokonać aktywacji Konta Użytkownika. W powyższym przypadku, Użytkownik chcąc dokonać aktywacji Konta Użytkownika powinien wejść na stronę Serwisu i za pomocą funkcji Serwisu poprosić o ponowne przesłanie poczty elektronicznej z linkami aktywacyjnymi,
        poprzez kliknięcie przycisku „Aktywuj Konto” lub wprowadzenie do przeglądarki podanego linku tekstowego oraz wywołanie podstrony Serwisu (obejmującej informację o aktywacji Konta Użytkownika) Użytkownik dokonuje aktywacji Konta Użytkownika,
        w przypadku, gdy podczas rejestracji Użytkownik podał adres poczty elektronicznej wykorzystywany już jako identyfikator przez Użytkownika Zarejestrowanego, lub inną osobę (innego Użytkownika Zarejestrowanego), System Informatyczny automatycznie powiadomi o tym Użytkownika dokonującego rejestracji, prosząc jednocześnie o zaproponowanie innego adresu poczty elektronicznej. W powyższym przypadku nie następuje rejestracja Użytkownika w Serwisie, lecz przekierowanie do formularza rejestracyjnego, w celu podania innego adresu poczty elektronicznej przez Użytkownika.
      2. Procedura uproszczona:
        w ramach procedury składania Zamówienia (zawierania Umowy Sprzedaży) opisanej w pkt. 8.4 Regulaminu, Użytkownik poprzez wejście w odnośnik (hiperlink) zamieszczony w przesłanej mu wiadomości poczty elektronicznej zawierającej potwierdzenie Zamówienia wywołuje podstronę Serwisu zawierającą formularz umożliwiający rejestrację w Serwisie, obejmujący pole do wprowadzenia hasła Użytkownika,
        Użytkownik wprowadza do formularza rejestracyjnego zamieszczonego w Serwisie swoje hasło,
        jako identyfikator Użytkownika użyty zostaje adres poczty elektronicznej uprzednio podany przez Użytkownika w formularzu służącym do złożenia Zamówienia, z zastrzeżeniem pkt. 6.2.2(i) poniżej,
        Użytkownik powinien zapoznać się z treścią Regulaminu,
        Użytkownik wyraża zgodę na treść Regulaminu poprzez oznaczenie odpowiedniego pola zamieszczonego w ramach formularza rejestracyjnego. Niewyrażenie przez Użytkownika zgody na treść Regulaminu uniemożliwia kontynuację procedury rejestracji w Serwisie (tj. uniemożliwia zawarcie Umowy o świadczenie Usługi Serwisu),
        poprzez kliknięcie przycisku „Zarejestruj się” zamieszczonego pod formularzem, Użytkownik przesyła do Usługodawcy wypełniony formularz rejestracyjny (tj. dane podane w formularzu rejestracyjnym oraz akceptację Regulaminu), z zastrzeżeniem pkt. 6.2.2(i) poniżej,
        z chwilą przesłania formularza rejestracyjnego wskazanego w pkt. 6.2.2(f) (tj. kliknięcie przycisku Zarejestruj się), pomiędzy osobą dokonująca rejestracji (lub podmiotem, w którego imieniu działa osoba dokonująca rejestracji) a Usługodawcą zawarta zostaje Umowa o świadczenie Usługi Serwisu na zasadach wynikających z Regulaminu, pod warunkiem dokonania aktywacji Konta Użytkownika przez Użytkownika. Użytkownik może korzystać z Usługi Serwisu dopiero po dokonaniu aktywacji Konta Użytkownika,
        do aktywacji Konta Użytkownika zastosowanie znajdują postanowienia pkt. 6.2.1 (g) – (j) powyżej,
        w przypadku, gdy podczas składania Zamówienia Użytkownik podał adres poczty elektronicznej wykorzystywany już jako identyfikator przez Użytkownika Zarejestrowanego lub inną osobę (innego Użytkownika Zarejestrowanego), System Informatyczny automatycznie powiadomi o tym Użytkownika, prosząc jednocześnie o zaproponowanie innego adresu poczty elektronicznej; W powyższym przypadku nie następuje rejestracja Użytkownika w Serwisie, lecz przekierowanie do formularza rejestracyjnego opisanego w pkt. 6.2.1(a) powyżej.
    3. Usługodawca informuje, że wymaganie aktywacji Konta Użytkownika wprowadzone zostało w celu ochrony wszelkich osób, w tym Użytkowników przed nieautoryzowanym wykorzystaniem ich danych (w tym adresu e-mail) oraz zapewnienia bezpiecznego funkcjonowania Serwisu.
    4. Użytkownik ma dostęp do swojego Konta Użytkownika za pomocą podanego przez niego w ramach rejestracji (a w przypadku procedury uproszczonej przy składaniu Zamówienia) identyfikatora (adresu poczty elektronicznej) oraz hasła. Użytkownik Zarejestrowany może dokonać zmiany loginu lub hasła dostępu do Konta Użytkownika.
    5. Osoba:
      1. dokonująca rejestracji Użytkownika nie będącego osobą fizyczną, w Procedurze podstawowej lub Procedurze uproszczonej lub
      2. składająca Zamówienie bez procedury rejestracji Użytkownika, w imieniu przedsiębiorcy
      - składa oświadczenie pod rygorem skutków prawnych, że jest osobą uprawnioną do działania w imieniu przedsiębiorcy bądź jako przedsiębiorca samodzielnie, bądź jako jego pełnomocnik, prokurent, bądź jako wspólnik spółki osobowej lub organ spółki kapitałowej lub innej osoby prawnej.
  7. OKRES OBOWIĄZYWANIA I ROZWIĄZANIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUGI SERWISU
    1. Umowa o świadczenie Usługi Serwisu zostaje zawarta na czas nieoznaczony.
    2. Użytkownik Zarejestrowany może:
      1. w każdym momencie rozwiązać Umowę o świadczenie Usługi Serwisu, składając Usługodawcy oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy bez konieczności podania przyczyny,
      2. złożyć oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy w szczególności poprzez przesłanie oświadczenia pocztą elektroniczną na następujący adres poczty elektronicznej Usługodawcy: kontakt@sklep.intercars.com.pl.
    3. Usługodawca może wypowiedzieć Umowę o świadczenie Usługi Serwisu ze skutkiem natychmiastowym w przypadku wystąpienia któregokolwiek z następujących ważnych powodów:
      1. naruszenia przez Użytkownika Zarejestrowanego postanowienia Regulaminu,
      2. naruszenia przez Użytkownika Zarejestrowanego, w związku z korzystania z Usług Serwisu, przepisu prawa lub praw innych osób.
    4. Niezależnie od postanowienia pkt. 7.3 powyżej, Usługodawca może wypowiedzieć Umowę o świadczenie Usługi Serwisu z zachowaniem 7-dniowego (siedmiodniowego) terminu wypowiedzenia, w przypadku wystąpienia któregokolwiek z następujących ważnych powodów:
      1. stwierdzenia przez Usługodawcę, że Użytkownik Zarejestrowany korzysta z Serwisu w sposób naruszający dobre obyczaje,
      2. stwierdzenia przez Usługodawcę, że Użytkownik Zarejestrowany wykorzystuje Usługi w sposób sprzeczny z założeniami, celami lub zakresem działalności Serwisu,
      3. stwierdzenia przez Usługodawcę, że Użytkownik Zarejestrowany prowadzi działania naruszające lub zagrażające bezpieczeństwu Systemu Informatycznego,
      4. likwidacji Serwisu lub też zaprzestania działania lub zmiany zakresu działania Serwisu.
    5. W przypadku, gdyby dana okoliczność stanowiła zarówno ważny powód opisany w pkt. 7.3 powyżej, jak również w pkt. 7.4 powyżej, Usługodawca może według własnego wyboru wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym na podstawie pkt. 7.3 powyżej lub z zachowaniem terminu wypowiedzenia wskazanego w pkt. 7.4 powyżej.
    6. Wypowiedzenie Umowy o świadczenie Usługi Serwisu przez Usługodawcę następuje poprzez wysłanie oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy na adres poczty elektronicznej Użytkownika Zarejestrowanego wskazany w Koncie Użytkownika (tj. podany przy rejestracji lub zmieniony przez Użytkownika Zarejestrowanego po rejestracji) lub złożenia oświadczenia Użytkownikowi w dowolny inny sposób.
    7. Z chwilą wygaśnięcia Umowy następuje usunięcie Konta Użytkownika oraz danych przechowywanych w ramach Konta Użytkownika.
  8. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIENIA (ZAWIERANIE UMÓW SPRZEDAŻY)
    1. Złożenie Zamówienia oraz zawarcie Umowy Sprzedaży nie wymaga rejestracji w Serwisie.
    2. Użytkownik może składać Zamówienia przy wykorzystaniu Serwisu przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę.
    3. Przedstawione przez Usługodawcę w ramach Serwisu informacje o Towarach stanowią złożone przez Usługodawcę zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży Towaru w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
    4. Zawarcie Umowy Sprzedaży w ramach Serwisu (tj. kupna określonych Towarów przy wykorzystaniu Serwisu) następuje zgodnie z następującą procedurą i zasadami, z zastrzeżeniem pkt. 8.9 (procedura dla przedsiębiorców - odwrotne obciążenie VAT):
      1. jeżeli Użytkownik posiada Konto Użytkownika i chce skorzystać z ułatwień związanych ze składaniem Zamówienia (opisanych w pkt. 3.1.2 Regulaminu), powinien zalogować się do Serwisu,
      2. Użytkownik powinien wejść na podstronę Serwisu, na której prezentowany jest Towar, który zamierza kupić, a następnie wybrać Towar i dodać go do Koszyka poprzez naciśnięcie odpowiedniego przycisku znajdującego się obok Towaru. Użytkownik może powtarzać powyższą czynność, dodając do Koszyka kolejne Towary. Usługodawca zwraca uwagę, że w ramach Serwisu możliwa jest również rezerwacja Towarów na zasadach opisanych w pkt. 14 Regulaminu. Użytkownik dodając Towary do Koszyka powinien zwrócić szczególną uwagę, czy wybrał opcje dodania do koszyka w celu złożenia Zamówienia, czy w celu rezerwacji Towaru,
      3. po dodaniu do Koszyka wszystkich Towarów, które Użytkownik zamierza kupić, w dalszej kolejności, na kolejnych podstronach Serwisu, przy wykorzystaniu funkcji Serwisu Użytkownik powinien:
        wybrać sposób dostawy Towaru spośród opisanych w pkt. 9.2 Regulaminu,
        w przypadku, gdy Towar ma zostać dostarczony do Filii, Użytkownik powinien postępować zgodnie z następującą procedurą:
        Użytkownik powinien wybrać opcję „odbiór osobisty”,
        Użytkownik powinien wybrać i wskazać Filię, do której Towar ma zostać dostarczony,
        Użytkownik powinien wskazać, czy zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży działając jako Konsument, czy jako inny podmiot (tj. podmiot nie będący Konsumentem, np. przedsiębiorca),
        Użytkownik powinien podać dodatkowe dane (w tym dane kontaktowe), których zakres zależy od opcji wybranej zgodnie z pkt. 8.4.3(b) iii powyżej (tj. od tego czy Użytkownik zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży działając jako Konsument, czy inny podmiot),
        w przypadku, gdy Towar ma zostać dostarczony do innego niż Filia miejsca na terenie Polski, Użytkownik powinien postępować zgodnie z następującą procedurą:
        Użytkownik powinien wybrać opcję „Przesyłka”,
        Użytkownik powinien wskazać miejsce dostawy na terenie Polski (adres), do jakiego ma zostać dostarczony Towar,
        Użytkownik powinien wskazać, czy zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży działając jako Konsument, czy jako inny podmiot (tj. podmiot nie będący Konsumentem np. przedsiębiorca),
        Użytkownik powinien podać dodatkowe dane (w tym dane kontaktowe), których zakres zależy od opcji wybranej zgodnie z pkt. 8.4.3(c) iii (tj. od tego czy Użytkownik zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży działając jako Konsument, czy jako inny podmiot),
        Użytkownik powinien wybrać sposób płatności, spośród dostępnych w ramach Serwisu,
        w przypadku, gdy Użytkownik uprzednio nie zalogował się do swojego Konta Użytkownika, powinien wyrazić zgodę na treść Regulaminu poprzez oznaczenie odpowiedniego pola zamieszczonego w ramach formularza rejestracyjnego (pod polem pozwalającym na podanie loginu i hasła). Niewyrażenie przez Użytkownika zgody na treść Regulaminu uniemożliwia złożenie Zamówienia,
      4. w przypadku, gdy Zamówienie składa Użytkownik Zarejestrowany, który zalogował się do swojego Konta Użytkownika, w formularzu Zamówienia wpisywane są automatycznie dane kontaktowe Użytkownika Zarejestrowanego, zamieszczone w ramach Konta Użytkownika. Przed złożeniem Zamówienia Użytkownik ma możliwość zmiany danych kontaktowych Użytkownika wpisanych automatycznie w powyżej opisany sposób do formularza Zamówienia. Ponadto:
        na podstronie Serwisu wyświetlane zostaje potwierdzenie Zamówienia, pod którym znajduje się przycisk „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”,
        Użytkownik składa Zamówienie poprzez kliknięcie przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Poprzez złożenie Zamówienia Użytkownik składa Usługodawcy ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Towaru(ów) wskazanego w Zamówieniu, na warunkach określonych w Zamówieniu i niniejszym Regulaminie,
        po skutecznym złożeniu Zamówienia przez Użytkownika (skutecznym przesłaniu formularz Zamówienia), wyświetlona zostaje podstrona Serwisu obejmujące potwierdzenie otrzymania Zamówienia (tj. potwierdzenie otrzymania przez Usługodawcę oferty złożonej przez Użytkownika). Potwierdzenie przez Usługodawcę otrzymania Zamówienia (tj. otrzymania oferty złożonej przez Użytkownika) powoduje, że Użytkownik jest związany złożoną ofertą (Zamówieniem). Wyświetlenie na podstronie Serwisu potwierdzenia otrzymania Zamówienia nie prowadzi jeszcze do zawarcia Umowy Sprzedaży (nie stanowi przyjęcia oferty złożonej przez Użytkownika),
        po otrzymaniu Zamówienia, Usługodawca niezwłocznie zweryfikuje, czy możliwe jest zrealizowanie Zamówienia.
    5. W przypadku istnienia możliwości zrealizowania Zamówienia, Usługodawca prześle na adres poczty elektronicznej Użytkownika, który złożył Zamówienie (podany w ramach rejestracji w Serwisie lub przy złożeniu Zamówienia) oświadczenie o przyjęciu Zamówienia. Przesłanie przez Usługodawcę informacji o przyjęciu Zamówienia, stanowi przyjęcie złożonej przez Użytkownika (w treści Zamówienia) oferty zawarcia Umowy Sprzedaży i prowadzi do zawarcia Umowy Sprzedaży o treści określonej Zamówieniem, do której zastosowanie znajduje niniejszy Regulamin. Użytkownik składa Zamówienie zgodnie z powyżej opisaną procedurą przy wykorzystaniu funkcji Serwisu, w tym poprzez wybór (oznaczenie) odpowiednich opcji oraz wprowadzenia danych do formularzy znajdujących się na kolejnych podstronach Serwisu.
    6. Usługodawca informuje, iż Użytkownik może również zawierać umowę sprzedaży Towarów „zamawiać Towary”) przy wykorzystaniu Infolinii. W celu zakupu Towaru przy wykorzystaniu Infolinii (tj. zawarcia umowy sprzedaży Towaru), Użytkownik powinien zadzwonić na Infolinię i postępować zgodnie z instrukcjami przekazanymi przez Infolinię. Niniejszy Regulamin nie ma jednak zastosowania do umów sprzedaży zawieranych drogą telefoniczną przy wykorzystaniu Infolinii.
    7. Od chwili otrzymania przez Użytkownika potwierdzenia otrzymania Zamówienia przez Usługodawcę, Użytkownik może dokonać zmiany złożonego Zamówienia lub wycofania Zamówienia wyłącznie za zgodą Usługodawcy.
    8. Usługodawca nie prowadzi w ramach Serwisu sprzedaży hurtowej Towarów. W ramach jednego Zamówienia Użytkownik nie może zamówić więcej niż 20 sztuk tego samego Towaru.
    9. Procedura dla przedsiębiorców - odwrotne obciążenie VAT:
      1. w przypadku złożenia zamówienia na Towary wymienione w poz. 28a-28c załącznika nr 11 do ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (dalej ustawa o VAT), w tym przenośne maszyny do automatycznego przetwarzania danych, o masie ≤10 kg, takie jak: nawigacje samochodowe, komputery kieszonkowe (np. notesy komputerowe) i podobne, gdy zamówienie składane jest przez nabywcę, który jest przedsiębiorcą, czynnym podatnikiem VAT i dotyczy jednolitej gospodarczo transakcji obejmującej Towary, o których mowa w niniejszym punkcie, jeżeli łączna wartość tych Towarów, bez kwoty podatku przekracza kwotę 20.000 złotych, zawarcie Umowy następuje z wyłączeniem zasad opisanych w rozdziale 8 Regulaminu Serwisu.
      2. W sytuacji opisanej w punkcie 8.9.1, nabycie Towarów nastąpić może pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem na odrębnie, pisemnie (lub poprzez e-mail) ustalonych przez Strony zasadach, z uwzględnieniem przewidzianej Ustawą o VAT zasady odwrotnego obciążenia. W takiej sytuacji zawarcie i wykonanie umowy dotyczącej Towarów wskazanych w punkcie 8.9.1 uzależniona jest od:
        przedstawienia w formie pisemnej lub co najmniej e-mail zaświadczenia o zarejestrowaniu przedsiębiorcy, jako czynnego podatnika VAT, wydanego przez Urząd Skarbowy, nie starsze niż 14 dni;
        dokonania przedpłaty za Zamówione Towary z rachunku płatniczego przedsiębiorcy - Użytkownika, umożliwiającego Usługodawcy identyfikację składającego zlecenie płatnicze.
      3. Za jednolitą gospodarczo transakcję w rozumieniu Ustawy VAT uznaje się:
        transakcję obejmującą umowę, w ramach której występuje jedna lub więcej dostaw Towarów wymienionych w poz. 28a–28c załącznika nr 11 do Ustawy VAT, nawet jeżeli są one dokonane na podstawie odrębnych zamówień lub wystawianych jest więcej faktur dokumentujących poszczególne dostawy, lub
        transakcję obejmującą więcej niż jedną umowę, jeżeli okoliczności towarzyszące tej transakcji lub warunki, na jakich została ona zrealizowana, odbiegały od okoliczności lub warunków zwykle występujących w obrocie Towarami wymienionymi w poz. 28a–28c załącznika nr 11 do Ustawy VAT.
  9. MIEJSCE I ZASADY DOSTAWY TOWARU
    1. Usługodawca dostarcza Towar wyłącznie na terytorium Polski.
    2. Użytkownik składając Zamówienie może wybrać jeden z następujących sposób dostarczenia i odbioru Towaru:
      1. dostarczenie Towaru przez kuriera pod wskazany przez Użytkownika przy składaniu Zamówienia adres na terytorium Polski (tj. adres inny niż Filia), z zastrzeżeniem pkt. 9.5 poniżej (wybór tego sposobu dostarczenia Towaru następuje poprzez wybór opcji „Przesyłka”),
      2. dostarczenie Towaru do Filii wybranej przez Użytkownika przy składaniu Zamówienia (wybór tego sposobu dostarczenia Towaru następuje poprzez wybór opcji „Odbiór Osobisty”).
    3. W przypadku wyboru przez Użytkownika dostarczenia Towaru pod adres wskazany w Zamówieniu (tj. adres inny niż Filia), dostawa i odbiór Towaru realizowane będzie zgodnie z następującymi zasadami:
      1. Towar dostarczony zostanie kurierem,
      2. Towar dostarczony zostanie w terminie określonym dla danego Towaru, przy opisie danego Towaru zamieszczonym w Serwisie.
    4. W przypadku wyboru przez Użytkownika dostarczenia Towaru do wskazanej Filii, dostawa i odbiór Towaru realizowane będą zgodnie z następującymi zasadami:
      1. Usługodawca dostarczy Towar do Filii wybranej przez Użytkownika przy składaniu Zamówienia, w terminie określonym dla danego Towaru przy opisie danego Towaru zamieszczonym w Serwisie,
      2. Usługodawca powiadomi Użytkownika o dostarczeniu Towaru do Filii przesyłając informację na adres poczty elektronicznej Użytkownika (podany w Zamówieniu),
      3. Użytkownik może odebrać Towar w danej Filii, w terminie do 3 dni od chwili jego dostarczenia do Filii, a w przypadku nie odebrania Towaru w powyższym terminie, Użytkownik będzie mógł odebrać zamówiony Towar w terminie indywidualnie uzgodnionym z Usługodawcą.
    5. W przypadku niektórych Towarów (w szczególności Towarów w postaci materiałów łatwopalnych oraz akumulatorów) Użytkownik może wybrać wyłącznie dostawę do Filii i dokonać odbioru Towaru w Filii wybranej zgodnie z pkt. 9.2.2 powyżej. W takiej sytuacji wyłączona została opcja umożliwiająca wybór dostawy Towaru kurierem (tj. Użytkownik składając Zamówienie może wybrać jedynie opcję dostarczenia Towaru do Filii).
    6. Użytkownik może wybrać wyłącznie jeden sposób dostarczenia Towarów stanowiących przedmiot danej Umowy Sprzedaży.
  10. CENA, KOSZTY DOSTAWY
    1. Z tytułu wykonania Umowy Sprzedaży (Zamówienia), Użytkownik zobowiązany jest do zapłaty Usługodawcy wynagrodzenia obejmującego Cenę wszystkich Towarów stanowiących przedmiot danej Umowy Sprzedaży oraz Koszty Dostawy.
    2. Wszystkie Ceny Towarów oraz Koszty Dostawy Towaru podawane w Serwisie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek od towarów i usług (VAT).
    3. Cena Towaru nie zawiera Kosztów Dostawy, których wysokość zależy od wybranego przez Użytkownika sposobu dostawy Towarów.
    4. Koszty Dostawy wskazane zostały w ramach Serwisu na podstronie pod adresem https://sklep.intercars.com.pl/s/pomoc-faq/#koszty-wysylki lub bezpośrednio na karcie produktu.
    5. Użytkownik może dokonać zapłaty Ceny oraz Kosztów Dostawy przed dostarczeniem Towaru (przedpłata) albo przy odbiorze zamówionego Towaru (tj. w chwili dostawy/odbioru Towaru).
    6. Jeżeli Użytkownik składając Zamówienie wybrał dla dostarczenia Towaru opcję „Przesyłka” (tj. dostarczenie Towaru kurierem), może dokonać zapłaty Ceny oraz Kosztów Dostawy – wedle swego wyboru – w następujący sposób:
      1. przelewem internetowym z wykorzystaniem usługi płatności elektronicznej świadczonej przez osobę trzecią (np. Przelewy24, PAYU, etc.), albo
      2. kartą płatniczą online (przedpłata), albo
      3. gotówką przy odbiorze Towaru dostarczonego przez kuriera.
    7. W przypadku opisanym w pkt. 10.6, Użytkownik dokonuje wyboru jednego ze sposobów zapłaty przy składaniu Zamówienia.
    8. Jeżeli Użytkownik składając Zamówienie wybrał dla dostarczenia Towaru opcję „Odbiór Osobisty” (tj. odbiór Towaru w wybranej Filii), może dokonać zapłaty Ceny oraz Kosztów Dostawy – wedle swego wyboru – w następujący sposób:
      1. kartą płatniczą przy odbiorze Towaru w Filii, albo
      2. gotówką przy odbiorze Towaru w Filii.
    9. Użytkownik musi dokonać zapłaty przy wyborze jednego („tego samego”) sposobu płatności:
      1. jeżeli kupuje wyłącznie jeden Towar – Użytkownik może wybrać tylko jeden sposób płatności dotyczący całości Ceny danego Towary oraz Kosztów Dostawy,
      2. jeżeli kupuje więcej niż jeden Towar – Użytkownik może wybrać tylko jeden sposób płatności dotyczący całości Ceny wszystkich kupowanych Towarów oraz Kosztów Dostawy.
    10. W celu dokonania płatności w sposób, o którym mowa w pkt. 10.6.2 powyżej, Użytkownik zostaje przekierowany do internetowego serwisu rozliczeniowego umożliwiającego realizację transakcji przy wykorzystaniu sieci telekomunikacyjnej.
    11. Usługodawca dostarcza Towar wraz z dokumentem sprzedaży w postaci paragonu fiskalnego lub faktury VAT, jeżeli Użytkownik podał dane niezbędne do jej wystawienia.
  11. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY („ZWROTU TOWARU”) I UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG
    1. Użytkownikowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie 14 (czternastu) dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
    2. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się z chwilą objęcia Towaru w posiadanie przez Użytkownika lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku, gdy Umowa Sprzedaży obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
    3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Użytkownik musi poinformować Usługodawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Użytkownik może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży między innymi w następujący sposób:
      1. na piśmie, przesyłając oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży na adres Usługodawcy: Inter Cars S.A., Dział Zwrotów Internetowych, ul. Gdańska 15, Cząstków Mazowiecki 05-152 Czosnów lub składając pismo pod tym adresem,
      2. pocztą elektroniczną na adres: kontakt@sklep.intercars.com.pl,
    4. Usługodawca może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Usługodawca udostępnia wzór oświadczenia o odstąpienia od Umowy Sprzedaży pod adresem: https://sklep.intercars.com.pl/s/formularz-odstapienia-od-umowy/. Ponadto Usługodawca wraz z dostarczonym Towarem udostępnia Użytkownikowi wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży (formularz) w formie pisemnej. Użytkownik może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
    5. W przypadku złożenia przez Użytkownika oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży pocztą elektroniczną, Usługodawca niezwłocznie prześle Użytkownikowi pocztą elektroniczną potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
    6. W przypadku odstąpienia Użytkownika od Umowy Sprzedaży, Umowę taką uważa się za niezawartą.
    7. Użytkownik, który odstąpił od Umowy Sprzedaży zobowiązany jest niezwłocznie, nie później jednak niż w 14 (czternaście) dni od dnia odstąpienia Użytkownika od Umowy Sprzedaży, do zwrotu Towaru Usługodawcy. Do zachowania powyższego terminu wystarczy odesłanie Towaru Usługodawcy przed jego upływem. Użytkownik może dokonać zwrotu Towaru w następujący sposób:
      1. przesyłając Towar na adres Usługodawcy: Inter Cars S.A., Dział Zwrotów Internetowych, ul. Gdańska 15, Cząstków Mazowiecki 05-152 Czosnów,
      2. dostarczając Towar do Filii, w której odebrał uprzednio Towar (tj. zwrot Towaru w Filii).
    8. Użytkownik ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, w tym koszty odesłania Towaru.
    9. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy przez Użytkownika, Usługodawca zwróci Użytkownikowi wszystkie otrzymane od Użytkownika płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Użytkownika sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Usługodawcę) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w 14 (czternaście) dni od dnia otrzymania przez Usługodawcę oświadczenia Użytkownika o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, z zastrzeżeniem 11.12 poniżej.
    10. Usługodawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, który został użyty przez Użytkownika do zapłaty za Towar, chyba że Użytkownik wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu płatności, który nie będzie wiązał się z żadnymi kosztami po stronie Użytkownika.
    11. Jeżeli Użytkownik wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Usługodawcę, Usługodawca nie jest zobowiązany do zwrotu Użytkownikowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów, przewyższających najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Usługodawcę.
    12. Usługodawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Usługodawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    13. Użytkownik odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
    14. Usługodawca informuje, że Użytkownikowi nie przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży, w której:
      1. przedmiotem świadczenia jest rzecz (Towar) dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
      2. przedmiotem świadczenia są rzeczy (Towary), które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
      3. przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
    15. Użytkownikowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od Umowy o świadczenie Usługi WWW oraz Umowy o świadczenie Usługi Serwisu w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
    16. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy o świadczenie Usługi WWW oraz Umowy o świadczenie Usługi Serwisu rozpoczyna się od dnia zawarcia danej Umowy.
    17. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy o świadczenie Usługi WWW lub Usługi Serwisu, Użytkownik musi poinformować Usługodawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od danej Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Użytkownik może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży między innymi w następujący sposób:
      1. na piśmie, przesyłając oświadczenie o odstąpieniu od Umowy na adres Usługodawcy: Inter Cars S.A., Dział Zwrotów Internetowych, ul. Gdańska 15, Cząstków Mazowiecki 05-152 Czosnów lub składając pismo pod tym adresem,
      2. pocztą elektroniczną na adres: kontakt@sklep.intercars.com.pl.
    18. Usługodawca może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy o świadczenie Usługi WWW oraz Umowy o świadczenie Usługi Serwisu na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Usługodawca udostępnia wzór oświadczenia o odstąpienia od Umowy, pod adresem: https://sklep.intercars.com.pl/s/formularz-odstapienia-od-umowy/. Ponadto, Usługodawca wraz z dostarczonym Towarem udostępnia Użytkownikowi wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy (formularz) w formie pisemnej. Użytkownik może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
    19. W przypadku złożenia przez Użytkownika oświadczenia o odstąpieniu od Umowy o świadczenie Usługi WWW lub Umowy o świadczenie Usługi Serwisu drogą elektroniczną, Usługodawca niezwłocznie prześle Użytkownikowi pocztą elektroniczną potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
    20. W przypadku odstąpienia Użytkownika od Umowy o świadczenie Usługi WWW lub Umowy o świadczenie Usługi Serwisu, Umowę taka uważa się za niezawartą.
    21. Postanowienia pkt. 11.1 – 11.20 powyżej znajdują zastosowanie wyłącznie do Użytkowników, którzy zawarli odpowiednio Umowę Sprzedaży, Umowę o świadczenie Usługi WWW lub Umowę o świadczenie Usługi Serwisu działając jako Konsument (tj. do Użytkowników będących Konsumentami).
    22. Z zastrzeżeniem pkt. 11.31 poniżej, Usługodawca przyznaje Użytkownikowi będącemu przedsiębiorcą (tj. Użytkownikowi, który zawarł Umowę Sprzedaży działając jako przedsiębiorca) uprawnienie do dokonania zwrotu zakupionego produktu (dalej „Zwrot”), tj. odstąpienia od Umowy Sprzedaży albo częściowego odstąpienia od Umowy Sprzedaży:
      1. bez podania przyczyny i ponoszenia z tego tytułu kosztów w terminie do 7 dni od dnia wydania Towaru,
      2. bez podania przyczyny i za zapłatą odstępnego wynoszącego 10% ceny brutto (dalej „Odstępne”) w terminie powyżej 7 dni od dnia wydania Towaru. Uprawnienie to wygasa po upływie 30 dni od dnia zakupu.
    23. Przez częściowe odstąpienie od Umowy Sprzedaży należy rozumieć odstąpienie od Umowy Sprzedaży w zakresie jednego lub kilku, lecz nie wszystkich zakupionych w ramach danej Umowy Sprzedaży Towarów. Dla uniknięcia wątpliwości nie jest możliwy zwrot rzeczy stanowiącej element całości, np. zestawu czy kompletu.
    24. Zwrócone mogą być jedynie Towary nieużywane, nieuszkodzone, nienoszące jakichkolwiek śladów użycia/zużycia i kompletne, z dodatkowym wyposażeniem, o ile było dołączone do Towaru.
    25. Zwrot Towaru może zostać dokonany w każdej Filii, a także na adres Usługodawcy: Inter Cars S.A. – Dział Zwrotów Internetowych, ul. Gdańska 15 05-152 Czosnów.
    26. W przypadku dokonania Zwrotu Usługodawca zwraca Użytkownikowi będącemu przedsiębiorcą uiszczoną przez niego kwotę tytułem zapłaty Ceny oraz Kosztów Dostawy, o ile koszty te zostały poniesione, dokonując jednocześnie potrącenia równowartości Odstępnego, w przypadku Zwrotu, o którym mowa w pkt. 11.22.2.
    27. Świadczenie uiszczone przez Użytkownika będącego przedsiębiorcą zostanie zwrócone na rachunek bankowy wskazany przez takiego Użytkownika lub w kasie Filii - wedle wyboru Użytkownika.
    28. Użytkownik będący przedsiębiorcą do zwracanego Towaru zobowiązany jest dołączyć dowód zakupu – paragon lub fakturę VAT oraz oświadczenie o skorzystaniu z prawa do odstąpienia od Umowy Sprzedaży lub wypełniony formularz zwrotu, który jest dostępny w każdej Filii.
    29. Usługodawca odmówi przyjęcia zwrotu Towarów dokonanego przez Użytkownika będącego przedsiębiorcą w przypadku naruszenia zasad dotyczących zwrotu.
    30. Usługodawca nie odbiera kierowanych do niego przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.
    31. Zwrotowi nie podlegają:
      1. Części elektryczne i elektroniczne, z tym jednak zastrzeżeniem, że sytuacjach indywidualnych Usługodawca może przyjąć taki zwrot, jeżeli jest oczywiste i widoczne gołym okiem, tj. bez konieczności badania technicznego, że część nie jest uszkodzona, nie była używana a jej wartość rynkowa nie uległa zmniejszeniu. Kryterium oceny może stanowić także stan opakowania i folii zabezpieczającej, w którą opakowany jest Towar,
      2. Towary dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
      3. Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
      4. nagrania dźwiękowe lub wizualne, programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,
      5. inne Towary, w przypadku których w zamieszczonej w Serwisie karcie produktu wskazano, iż nie podlegają one zwrotowi.
    32. Postanowienia pkt. 11.22 – 11.31 znajdują zastosowanie do Użytkowników, którzy zawarli Umowę Sprzedaży działając jako przedsiębiorca oraz odpowiednio do innych Użytkowników, którzy zawarli Umowę Sprzedaży działając jako inny podmiot, nie będący przedsiębiorcą, ani Konsumentem.
    33. W celu uniknięcia wątpliwości przyjmuje się, że postanowienia pkt. 11.22 – 11.31 nie znajdują zastosowania do Umów Sprzedaży zawartych przez Użytkowników działających jako Konsument (tj. nie stosują się do Konsumentów).
  12. WADY FIZYCZNE I PRAWNE TOWARÓW (RĘKOJMIA) / REKLAMACJE TOWARÓW
    1. Wszystkie Towary sprzedawane przez Usługodawcę przy wykorzystaniu Serwisu są wolne od wad prawnych oraz zostały zgodnie z prawem wprowadzone do obrotu.
    2. Usługodawca informuje, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w przypadku zawarcia Umowy Sprzedaży zobowiązany jest do dostarczenia Użytkownikowi Towaru bez wad.
    3. Usługodawca informuje, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w przypadku zawarcia Umowy Sprzedaży, Usługodawca jako sprzedawca odpowiada względem Użytkownika z tytułu wad fizycznych i prawnych Towaru (odpowiedzialność z tytułu rękojmi), z zastrzeżeniem pkt. 12.10 poniżej.
    4. Użytkownik jest uprawniony do złożenia reklamacji dotyczącej Towaru, w szczególności w przypadku skorzystania z uprawnień wynikających z rękojmi. Reklamacja może zostać złożona Usługodawcy w dowolny sposób. W reklamacji powinny być zawarte dane identyfikujące Konsumenta, takie jak jego imię i nazwisko oraz adres korespondencyjny. Reklamacja powinna zawierać również wskazanie, na czym polega wada Towaru, a także żądanie, tj. preferowany sposób rozpatrzenia reklamacji.
    5. Użytkownik wraz z reklamacją powinien dostarczyć lub odesłać reklamowany Towar, chyba że ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania, dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione. W takiej sytuacji Użytkownik ma obowiązek udostępnienia Towaru Usługodawcy w miejscu, w którym Towar się znajduje.
    6. Usługodawca udostępnia Użytkownikowi przykładowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego z tytułu rękojmi. Skorzystanie z tego formularza jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Użytkownika. Jednocześnie Usługodawca informuje, że dokument ten został przygotowany tak, by usprawnić i ułatwić procedurę reklamacyjną.
    7. O jest ile to możliwe, Usługodawca zwraca się z prośbą o dołączenie do reklamacji także dowodu zakupu (np.: paragonu, faktury, potwierdzenia przelewu lub zapłaty).
    8. Usługodawca niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego, ustosunkuje się do reklamacji i poinformuje Użytkownika o dalszym postępowaniu.
    9. Postanowienia pkt. 12.1 - 12.8 Regulaminu znajdują zastosowanie wyłącznie do Użytkowników, którzy kupili Towar działając jako Konsument (tj. tylko do Konsumentów, którzy zawarli z Usługodawcą Umowę Sprzedaży).
    10. W przypadku Umowy Sprzedaży zawieranej przez Usługodawcę z Użytkownikiem działającym jako przedsiębiorca, w najszerszym zakresie dopuszczalnym przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa wyłączona zostaje odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu rękojmi za wady rzeczy regulowana przepisami Kodeksu cywilnego.
    11. W celu uniknięcia wątpliwości interpretacyjnych Usługodawca informuje, że postanowienia pkt. 12.10 powyżej nie mają zastosowania do Umów Sprzedaży zawieranych przez Usługodawcę z Użytkownikiem występującym jako Konsument (tj. do Konsumentów).
  13. GWARANCJA
    1. Usługodawca informuje, że udziela gwarancję na niektóre Towary stanowiące przedmiot Umowy Sprzedaży (tj. na „Towary z Gwarancją Usługodawcy”).
    2. Towary z Gwarancją Usługodawcy oznaczone zostają w Serwisie w sposób opisany w pkt. 2.17.
    3. Warunki i zasady realizacji gwarancji na poszczególne Towary z Gwarancją Usługodawcy zamieszczone zostały na podstronie Serwisu, przy danym Towarze.
    4. Z zastrzeżeniem pkt 12.10, Użytkownik może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.
  14. USŁUGA REZERWACJI
    1. W ramach korzystania z Usługi Rezerwacji, Użytkownik może dokonać na zasadach opisanych poniżej:
      1. rezerwacji Towaru, albo
      2. rezerwacji Usługi Warsztatu, albo
      3. rezerwacji Towaru i Usługi Warsztatu, albo
      4. rezerwacji Usługi Warsztatu i Pakietu Eksploatacyjnego
      - przy czym każdy ze wskazanych powyżej przedmiotów nazywany będzie dalej przedmiotem rezerwacji.
    2. Procedura zawarcia Umowy o świadczenie Usługi Rezerwacji (tj. ciąg działań prowadzących do zawarcia Umowy Rezerwacji) oraz przedmiot Umowy o świadczenie usługi Rezerwacji zależy od wybranego przez Użytkownika przedmiotu rezerwacji (spośród opisanych w pkt. 14.3).
    3. Zawarcie pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą Umowy o świadczenie Usługi Rezerwacji następuje zgodnie z następującymi procedurami:
      1. jeżeli Użytkownik posiada Konto Użytkownika i chce skorzystać z ułatwień związanych z korzystaniem z Konta Użytkownika, powinien zalogować się do Serwisu,
      2. w przypadku, gdy Użytkownik zamierza skorzystać z Usługi Rezerwacji w celu rezerwacji Towaru (zapewnienia dostępności Towaru) w danym Warsztacie:
        Użytkownik powinien wejść na podstronę Serwisu, na której prezentowany jest Towar, który zamierza zarezerwować, a następnie wybrać Towar(y), które zamierza zarezerwować,
        po wybraniu wszystkich Towarów, jakie Użytkownik zamierza zarezerwować, Użytkownik powinien przy wykorzystaniu funkcji Serwisu (na kolejnych podstronach Serwisu):
        wybrać Warsztat (konkretny lokal Warsztatu), w którym chciałby zarezerwować dany Towar(y) (tj. zapewnić możliwość obejrzenia Towaru oraz możliwość kupienia Towaru od Warsztatu),
        wybrać termin (dzień i godzinę), w którym zamierza udać się do lokalu Warsztatu, w celu zapoznania się z Towarem (Towarami) i ewentualnego kupna Towaru od Warsztatu,
        podać swoje dane kontaktowe, w tym swój adres poczty elektronicznej lub numer telefonu kontaktowego, z zastrzeżeniem pkt. 14.5.6,
        po podaniu wszelkich wymaganych danych oraz dokonaniu powyżej opisanych czynności, Użytkownik przechodzi na kolejną podstronę Serwisu obejmującą podsumowanie odpowiednio zamawianej rezerwacji Towaru w Warsztacie,
        Użytkownik potwierdza zapoznanie się z Regulaminem i wyraża zgodę na treść Regulaminu poprzez oznaczenie odpowiedniego pola zamieszczonego na podstronie Serwisu. Niewyrażenie przez Użytkownika zgody na treść Regulaminu uniemożliwia kontynuację procedury zmierzającej do zawarcia Umowy o świadczenie Usługi Rezerwacji,
        Użytkownik przesyła formularz kontaktowy poprzez naciśnięcie przycisku „Rezerwuję”. Poprzez przesłanie formularza kontaktowego do Usługodawcy Użytkownik zamawia świadczenie Usługi Rezerwacji, na zasadach wynikających z Regulaminu. Z chwilą przesłania formularza kontaktowego do Usługodawcy, pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawca zawarta zostaje Umowa o świadczenie Usługi Rezerwacji,
      3. w przypadku, gdy Użytkownik zamierza skorzystać z Usługi Rezerwacji w celu rezerwacji Usługi Warsztatu (tj. umówienia wizyty w Warsztacie w celu umożliwienia skorzystania z Usługi Warsztatu):
        Użytkownik powinien wejść na podstronę Serwisu zawierającą przycisk „Rezerwuj Usługę”, po kliknięciu którego rozpoczyna się procedura rezerwacji Usługi Warsztatu (tj. zawarcia Umowy o świadczenie Usługi Rezerwacji),
        Użytkownik przy wykorzystaniu funkcji Serwisu (na kolejnych podstronach Serwisu):
        wybiera Usługę Warsztatu, w celu skorzystania z której chciały umówić wizytę w Warsztacie,
        wybiera Warsztat (konkretny lokal Warsztatu),w którym chciałby umówić wizytę,
        wskazuje proponowany (dogodny dla Użytkownika) termin (datę i godzinę spotkania), w którym chciałby umówić wizytę w wybranym Warsztacie,
        podaje swoje dane kontaktowe w tym swój adres poczty elektronicznej lub numer telefonu kontaktowego) z zastrzeżeniem pkt. 14.5.6,
        po podaniu wszystkich wymaganych danych oraz dokonaniu powyżej opisanych czynności, Użytkownik przechodzi na kolejną podstronę Serwisu obejmującą podsumowanie rezerwacji Usługi Warsztatu w danym Warsztacie (tj. umówienia wizyty w Warsztacie w celu umożliwienia skorzystania z Usługi Warsztatu),
        Użytkownik potwierdza zapoznanie się z Regulaminem i wyraża zgodę na treść Regulaminu poprzez oznaczenie odpowiedniego pola zamieszczonego na podstronie Serwisu. Niewyrażenie przez Użytkownika zgody na treść Regulaminu uniemożliwia kontynuację procedury zmierzającej do zawarcia Umowy o świadczenie Usługi Rezerwacji,
        Użytkownik przesyła formularz kontaktowy poprzez naciśnięcie odpowiedniego przycisku. Poprzez przesłanie formularza kontaktowego do Usługodawcy Użytkownik zamawia świadczenie Usługi Rezerwacji, na zasadach wynikających z Regulaminu. Z chwilą przesłania formularza kontaktowego do Usługodawcy pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawca zawarta zostaje Umowa o świadczenie Usługi Rezerwacji,
      4. w przypadku, gdy Użytkownik zamierza skorzystać z Usługi Rezerwacji w celu jednoczesnej rezerwacji Towaru i Usługi Warsztatu (tj. umówienia wizyty w Warsztacie w celu umożliwienia skorzystania z Usługi Warsztatu i zapoznania się lub kupienia Towaru):
        Użytkownik powinien wejść na podstronę Serwisu, na której prezentowany jest Towar, który zamierza zarezerwować, a następnie wybrać Towar(y), które zamierza zarezerwować,
        Użytkownik powinien wejść na podstronę Serwisu i wybrać Usługę Warsztatu, w celu skorzystania z której chce umówić wizytę w Warsztacie,
        Użytkownik powinien wybrać samochód, dla którego przewidziany jest wybrany Towar/Towary lub w związku z którym chciałby skorzystać z Usługi Warsztatu, chyba, że wcześniej dokonał już wyboru samochodu przy wykorzystaniu funkcji Serwisu,
        po dokonaniu powyżej opisanych wyborów Towaru, Usługi Warsztatu oraz samochodu, na kolejnej podstronie Serwisu w celach informacyjnych wyświetlany jest opis Towaru wybranego przez Użytkownika wraz z wskazaniem samochodu wybranego przez Użytkownika,
        Użytkownik przy wykorzystaniu funkcji Serwisu (na kolejnych podstronach Serwisu):
        wybiera Warsztat (konkretny lokal Warsztatu), w którym chciałby zapewnić dostępność danego Towaru i umówić wizytę w celu skorzystania z Usługi Warsztatu,
        wskazuje proponowany (dogodny dla Użytkownika) termin (datę i godzinę spotkania), w którym chciałby umówić wizytę w wybranym Warsztacie; podany termin jest jednocześnie terminem, w jakim chciałby zapewnić dostępność Towaru (ów) w Warsztacie,
        ma możliwość wyboru dodatkowej Usługi Warsztatu (spośród Usług Warsztatu prezentowanych mu w ramach procedury rezerwacji na kolejnej podstronie Serwisu), z której chciałby skorzystać podczas wizyty w Warsztacie,
        podaje swoje dane kontaktowe, w tym swój adres poczty elektronicznej lub numer telefonu kontaktowego z zastrzeżeniem pkt. 14.5.6,
        po podaniu wszelkich wymaganych danych oraz dokonaniu powyżej opisanych czynności, Użytkownik przechodzi na kolejną podstronę Serwisu obejmującą podsumowanie rezerwacji wybranego Towaru i Usługi Warsztatu w danym Warsztacie (tj. umówienia wizyty w Warsztacie w celu umożliwienia skorzystania z Usługi Warsztatu oraz obejrzenia lub kupienia Towaru),
        Użytkownik potwierdza zapoznanie się z Regulaminem i wyraża zgodę na treść Regulaminu poprzez oznaczenie odpowiedniego pola zamieszczonego na podstronie Serwisu. Niewyrażenie przez Użytkownika zgody na treść Regulaminu uniemożliwia kontynuację procedury zmierzającej do zawarcia Umowy o świadczenie Usługi Rezerwacji,
        Użytkownik przesyła formularz kontaktowy poprzez naciśnięcie odpowiedniego przycisku. Poprzez przesłanie formularza kontaktowego do Usługodawcy Użytkownik zamawia świadczenie Usługi Rezerwacji na zasadach wynikających z Regulaminu. Z chwilą przesłania formularza kontaktowego do Usługodawcy pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawca zawarta zostaje Umowa o świadczenie Usługi Rezerwacji,
      5. w przypadku, gdy Użytkownik zamierza skorzystać z Usługi Rezerwacji w celu jednoczesnej rezerwacji Usługi Warsztatu i Pakietu Eksploatacyjnego (tj. umówienia wizyty w Warsztacie w celu umożliwienia skorzystania z Usługi Warsztatu i wykorzystania do jej świadczenia Materiałów Eksploatacyjnych wchodzących w skład Pakietu Eksploatacyjnego):
        Użytkownik powinien wejść na podstronę Serwisu, na której prezentowane są Usługi Warsztatu, a następnie wybrać Usługę Warsztatu, w celu skorzystania z której chce umówić wizytę w Warsztacie,
        Użytkownik powinien wybrać samochód, w związku z którym chciałby skorzystać z Usługi Warsztatu przy zastosowaniu Materiałów Eksploatacyjnych chyba, że wcześniej dokonał już wyboru samochodu, przy wykorzystaniu funkcji Serwisu,
        Użytkownik powinien wybrać Pakiet Eksploatacyjny, spośród którego Warsztat wybierze Materiały Eksploatacyjne, które zostaną wykorzystane w związku ze świadczeniem Usługi Warsztatu,
        Użytkownik przy wykorzystaniu funkcji Serwisu (na kolejnych podstronach Serwisu):
        wybiera Warsztat (konkretny lokal Warsztatu), w którym chciałby zapewnić dostępność danego Towaru i umówić wizytę w celu skorzystania z Usługi Warsztatu,
        wskazuje proponowany (dogodny dla Użytkownika) termin (datę i godzinę spotkania), w którym chciałby umówić wizytę w wybranym Warsztacie,
        ma możliwość wyboru dodatkowej Usługi Warsztatu (spośród Usług Warsztatu prezentowanych mu w ramach procedury rezerwacji na kolejnej podstronie Serwisu), z której chciałby skorzystać podczas wizyty w Warsztacie,
        podaje swoje dane kontaktowe, w tym swój adres poczty elektronicznej lub numer telefonu kontaktowego, z zastrzeżeniem pkt. 14.5.6,
        po podaniu wszystkich wymaganych danych oraz dokonaniu powyżej opisanych czynności, Użytkownik przechodzi na kolejną podstronę Serwisu obejmującą podsumowanie zamawianej rezerwacji wybranego Pakietu Eksploatacyjnego i Usługi Warsztatu w danym Warsztacie (tj. umówienia wizyty w Warsztacie w celu umożliwienia skorzystania z Usługi Warsztatu przy wykorzystaniu Materiałów Eksploracyjnych wchodzących w skład wybranego Pakietu Eksploatacyjnego),
        Użytkownik potwierdza zapoznanie się z Regulaminem i wyraża zgodę na treść Regulaminu poprzez oznaczenie odpowiedniego pola zamieszczonego na podstronie Serwisu. Niewyrażenie przez Użytkownika zgody na treść Regulaminu uniemożliwia kontynuację procedury zmierzającej do zawarcia Umowy o świadczenie Usługi Rezerwacji,
        Użytkownik przesyła formularz kontaktowy poprzez naciśnięcie odpowiedniego przycisku. Poprzez przesłanie formularza kontaktowego do Usługodawcy Użytkownik zamawia świadczenie Usługi Rezerwacji, na zasadach wynikających z Regulaminu. Z chwilą przesłania formularza kontaktowego do Usługodawcy pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawca zawarta zostaje Umowa o świadczenie Usługi Rezerwacji,
      6. w przypadku, gdy przed wypełnieniem formularza kontaktowego Użytkownik Zarejestrowany zalogował się do swojego Konta Użytkownika, w formularzu kontaktowym wpisywane są automatycznie dane kontaktowe Użytkownika Zarejestrowanego zamieszczone w ramach Konta Użytkownika; przed przesłaniem formularza kontaktowego Użytkownik ma możliwość zmiany danych kontaktowych Użytkownika wpisanych w powyżej opisany sposób do formularza kontaktowego.
    4. Każdorazowo przedmiot Umowy o świadczenie Usługi Rezerwacji, w tym zakres konkretnych czynności realizowanych przez Usługodawcę w ramach Usługi Rezerwacji, zależy od przedmiotu rezerwacji wybranego przez Użytkownika spośród opisanych w pkt 14.3 Regulaminu i związanej z tym odmiennej procedury zawarcia Umowy o świadczenie Usługi Rezerwacji. W konsekwencji:
      1. w przypadku, gdy Użytkownik zgłosił chęć rezerwacji Towaru (tj. zapewnienia dostępności danego Towaru w danym Warsztacie) – w ramach świadczenia Usługi Rezerwacji Usługodawca przekaże taką informację Warsztatowi oraz potwierdzi Użytkownikowi przekazania takiej informacji,
      2. w przypadku, gdy Użytkownik zgłosił chęć rezerwacji Usługi Warsztatu (tj. chęć umówienia wizyty w danym Warsztacie w celu umożliwienia skorzystania z danej Usługi Warsztatu) – w ramach świadczenia Usługi Rezerwacji Usługodawca podejmie czynności faktyczne zmierzające do umówienia wizyty Użytkownika w lokalu Warsztatu, wskazanym przez Użytkownika,
      3. w przypadku, gdy Użytkownik zgłosił chęć jednoczesnej rezerwacji Towaru i Usługi Warsztatu (tj. chęć umówienia wizyty w danym Warsztacie w celu umożliwienia skorzystania z danej Usługi Warsztatu oraz zapewnienia w tym terminie dostępności Towaru) – w ramach świadczenia Usługi Rezerwacji Usługodawca przekaże taką informację Warsztatowi oraz podejmie czynności faktyczne zmierzające do umówienia wizyty Użytkownika w lokalu Warsztatu, wskazanym przez Użytkownika,
      4. w przypadku, gdy Użytkownik zgłosił chęć jednoczesnej rezerwacji Usługi Warsztatu i Pakietu Eksploatacyjnego (tj. chęć umówienia wizyty w danym Warsztacie w celu umożliwienia skorzystania z danej Usługi Warsztatu oraz zapewnienia w tym terminie dostępności Materiałów Eksploatacyjnych (wybranych przez Warsztat) wchodzących w skład Pakietu Eksploatacyjnego wybranego przez Użytkownika) – w ramach świadczenia Usługi Rezerwacji Usługodawca przekaże taką informację Warsztatowi oraz podejmie czynności faktyczne zmierzające do umówienia wizyty Użytkownika w lokalu Warsztatu, wskazanym przez Użytkownika.
    5. Usługodawca informuje, że Pakiety Eksploatacyjne zawierają różne kategorie Materiałów Eksploatacyjnych zgodnie z opisem danego Pakietu Eksploatacyjnego, w których prezentowane różne, są „zamienne” Materiały Eksploatacyjne. Wyboru konkretnych Materiałów Eksploatacyjnych, które zostaną zaproponowane Użytkownikowi w trakcie wizyty w Warsztacie, dokonuje Warsztat w oparciu o informacje przekazane przez Użytkownika przy dokonaniu rezerwacji Usługi Warsztatu i Pakietu Eksploatacyjnego (np. w oparciu o dane dotyczące pojazdu). Użytkownik nie może oczekiwać, iż w Warsztacie dostępne będę wszystkie potencjalne Materiały Eksploatacyjne, które wyświetlane są w Serwisie jako wchodzące w skład danego Pakietu Eksploatacyjnego.
    6. W ramach realizacji Usługi Rezerwacji, Infolinia może kontaktować się z Użytkownikiem, a Użytkownik z Infolinią w celu przekazania informacji lub dokonania uzgodnień (np. potwierdzenia dostępności Towaru w Warsztacie, potwierdzenia terminu wizyty, zmiany rezerwowanego Towaru lub Pakietu Materiałów Eksploatacyjnych itp.).
    7. Usługodawca informuje, że:
      1. nie zapewnia, iż w rzeczywistości Użytkownik będzie mógł kupić dany Towar od Warsztatu na warunkach prezentowanych w Serwisie (w tym za Cenę Warsztatu opisaną w Serwisie),
      2. nie zapewnia, iż w rzeczywistości dany Warsztat świadczy dane Usługi Warsztatu, a Użytkownik będzie mógł skorzystać z takich Usług Warsztatu na warunkach prezentowanych w Serwisie (w tym za Cenę Warsztatu opisaną w Serwisie),
      3. nie zapewnia, iż w rzeczywistości dany Warsztat posiada lub wykorzysta Materiały Eksploatacyjne wchodzące w zakres Pakietu Materiałów Eksploatacyjnych wybranego przez Użytkownika,
      4. nie podejmuje jakichkolwiek zobowiązań w imieniu Warsztatu, nie zawiera jakichkolwiek umów w imieniu Warsztatu, ani nie zobowiązuje się wobec Użytkownika, iż Warsztat spełni jakiekolwiek świadczenia na rzecz Użytkownika.
    8. Usługodawca informuje, iż nie odpowiada za działania ani zaniechania Warsztatu, ani za wykonanie przez Warsztat jakiejkolwiek umowy zawartej przez Warsztat z Użytkownikiem.
    9. Usługodawca nie zapewnia, że Towar zarezerwowany przez Użytkownika będzie dostępny w Warsztacie, ani tego czy Warsztat sprzeda Użytkownikowi zarezerwowany przez niego Towar.
    10. Usługodawca nie zapewnia, iż w rzeczywistości Użytkownik będzie mógł skorzystać z Usług Warsztatu na warunkach prezentowanych w Serwisie (w tym za Ceną Warsztatu opisaną w Serwisie).
    11. Usługodawca nie zapewnia, że Warsztat zastosuje odnośnie Pakietu Cenę Warsztatu wskazaną w Serwisie.
    12. Skorzystanie przez Użytkownika z Usługi Rezerwacji (w szczególności dokonanie przez Użytkownika rezerwacji opisanego powyżej przedmiotu rezerwacji) nie prowadzi do zawarcia przez Użytkownika z Warsztatem, ani z Usługodawcą jakiejkolwiek umowy o świadczenie Usług Warsztatu (tj. usług wskazanych przez Użytkownika w formularzu kontaktowym) ani jakiejkolwiek umowy sprzedaży Towarów/Materiałów Eksploatacyjnych.
    13. Skorzystanie przez Użytkownika z Usługi Rezerwacji (np. dokonanie rezerwacji Towaru w Warsztacie lub umówienie wizyty w Warsztacie) nie zobowiązuje Użytkownika do skorzystania z jakichkolwiek usług świadczonych przez Warsztat, ani do zawierania jakichkolwiek umów z Warsztatem.
    14. Usługi Warsztatu oferowane przez dany Warsztat świadczone są na podstawie umowy zawartej pomiędzy Warsztatem a Użytkownikiem.
  15. REKLAMACJE DOTYCZĄCE ŚWIADCZENIA USŁUG
    1. Użytkownik uprawniony jest do składania reklamacji dotyczących świadczenia Usług przez Usługodawcę.
    2. Reklamacja może zostać doręczona Usługodawcy w dowolny sposób, w tym:
      1. przesłana pocztą elektroniczną na adres poczty elektronicznej Usługodawcy wskazany w pkt. 1.2.1 Regulaminu,
      2. doręczona Usługodawcy w formie pisemnej, np. poprzez jej przesłanie kurierem lub listownie na adres Usługodawcy wskazany w Regulaminie lub złożona w formie pisemnej w lokalu Usługodawcy pod adresem wskazanym w pkt. 1.1 Regulaminu.
    3. Reklamacja powinna zawierać przynajmniej: imię i nazwisko osoby składającej reklamację oraz opis przyczyny reklamacji.
    4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 (czternastu) dni od dnia jej otrzymania.
    5. Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, nie później jednak niż w terminie wskazanym w pkt. 15.4 powyżej, Usługodawca udzieli Użytkownikowi odpowiedzi w sprawie reklamacji. Odpowiedź zostanie przesłana na adres poczty elektronicznej lub adres do doręczeń podany przez Użytkownika w reklamacji. W przypadku gdy reklamacja nie zawiera danych pozwalających na przesłanie Użytkownikowi odpowiedzi na reklamację, pozostanie do odbioru przez Użytkownika w lokalu Usługodawcy pod adresem wskazanym w pkt. 1.1 Regulaminu.
  16. SPOSOBY POZASĄDOWEGO ROZWIĄZYWANIA SPORÓW
    1. Użytkownik, który zawarł Umowę lub Umowę Sprzedaży działając jako Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji oraz dochodzenia roszczeń. Konsument może skorzystać z mediacji lub sądownictwa polubownego. Usługodawca informuje, że Konsument może złożyć wniosek o rozpatrzenie sporu przez polubowny sąd konsumencki, działający przy wojewódzkim inspektorze inspekcji handlowej lub wniosek o podjęcie mediacji przez wojewódzkiego inspektora inspekcji handlowej. Procedury polubownego rozstrzygania sporów stosowane przez Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. Więcej informacji o możliwościach skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń można znaleźć na stronach internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (www.uokik.gov.pl).
    2. Wszelkie spory wynikłe pomiędzy Użytkownikiem będącym konsumentem a Usługodawcą, o ile związane są z korzystaniem z Serwisu, mogą zostać poddane przez Użytkownika procedurze pozasądowego rozstrzygania sporów z wykorzystaniem Platformy ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem internetowym http://ec.europa.eu/consumers/odr/ (link do Platformy ODR znajduje się na podstronach Serwisu). Korzystanie z Platformy ODR jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Użytkownika będącego konsumentem i następuje zgodnie z przepisami Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich).
  17. OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI USŁUGODAWCY WZGLĘDEM PRZEDSIĘBIORCY
    1. W przypadku zawarcia przez Usługodawcę Umowy o świadczenie Usług z Użytkownikiem występującym w ramach danej Umowy jako przedsiębiorca, łączna i całkowita odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu danej Umowy ograniczona zostaje do kwoty 5 000 zł (pięć tysięcy złotych), o ile bezwzględnie przepisy prawa nie stanowią inaczej.
    2. W przypadku zawarcia przez Usługodawcę Umowy Sprzedaży z Użytkownikiem występującym w ramach danej Umowy jako przedsiębiorcą (tj. Użytkownikiem, który zwarł Umowę Sprzedaży działając jako przedsiębiorca), łączna i całkowita odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu danej Umowy Sprzedaży ograniczona zostaje do kwoty stanowiącej równowartość ceny sprzedaży, o ile bezwzględnie przepisy nie stanowią inaczej.
    3. Ograniczenia odpowiedzialności Usługodawcy przewidziane w pkt. 17.1 – 17.2 powyżej nie dotyczą szkód wyrządzonych Użytkownikowi będącemu przedsiębiorcą umyślnie oraz innych przypadków, w których ze względu na treść bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa nie jest możliwe ograniczenie odpowiedzialności Usługodawcy.
    4. W celu uniknięcia wątpliwości interpretacyjnych Usługodawca informuje, że postanowienia pkt. 17.1 – 17.3 powyżej nie mają zastosowania do Umów o świadczenie Usług oraz Umów Sprzedaży zawieranych przez Usługodawcę z Użytkownikiem występującym jako Konsument.
  18. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 marca 2016 r.
    2. Usługodawca uprawniony jest do dokonania zmiany postanowień Regulaminu w przypadku wystąpienia któregokolwiek z następujących ważnych powodów:
      1. konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów prawa dotyczących świadczonych Usług lub Umów Sprzedaży zawieranych przy wykorzystaniu Serwisu,
      2. konieczności dostosowania działalności Usługodawcy do zaleceń (nakazów/orzeczeń/postanowień/wytycznych) oraz decyzji upoważnionego organu administracji państwowej lub samorządowej lub orzeczenia sądowego,
      3. rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Serwisu, w szczególności wprowadzenia nowych usług lub zmiany zakresu Usług,
      4. wprowadzenia odpłatności Usługi,
      5. zmiany zakresu lub charakteru działalności Usługodawcy,
      6. zmiany warunków technicznych świadczenia Usług, zmiany wymagań technicznych dotyczących systemu informatycznego, jakim powinien dysponować Użytkownik w celu skorzystania z Usług,
      7. konieczności dostosowania Regulaminu do najlepszych praktyk związanych ze świadczeniem Usług, w tym najlepszych praktyk w zakresie ochrony praw Użytkowników,
      8. konieczności poprawy oczywistych omyłek pisarskich, które ewentualnie wystąpiłby w Regulaminie,
      9. pojawienia się nowych ryzyk lub zagrożeń związanych z korzystaniem z Usługi, zmiany takich ryzyk lub zagrożeń lub odpadnięcia (zniwelowania) określonych ryzyk lub zagrożeń związanych z korzystaniem z Usługi,
      10. zmiany adresów elektronicznych, w tym odnośników (hiperlinków) zamieszczonych w Regulaminie,
      11. zmiany opisanych w Regulaminie metody lub środków technicznych służących do wykrywaniu błędów we wprowadzanych danych w ramach rejestracji w Serwisie, składania Zamówień oraz przesyłania formularza kontaktowego, o którym mowa w pkt. 14.4 Regulaminu (tj. zawierania Umowy o świadczenie Usługi Serwisu, Umów o świadczenie Usługi Rezerwacji oraz Umów Sprzedaży),
      12. zmiana metod lub środków technicznych służących do utrwalenia, zabezpieczenia oraz udostępnienia Użytkownikowi treści zawartej Umowy o świadczenie poszczególnych Usług oraz Umów Sprzedaży,
      13. zmiany danych Usługodawcy wskazanych w Regulaminie, w tym nazwy, numerów telefonów, adresów poczty elektronicznej.
    3. Usługodawca poinformuje o dokonaniu zmiany Regulaminu na stronach Serwisu oraz poprzez przesłanie Użytkownikom Zarejestrowanym informacji o zmianie Regulaminu wraz z jednolitym tekstem Regulaminu pocztą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w ramach Konta Użytkownika. Uważa się, że Użytkownik wyraził zgodę na nową treść Regulaminu, jeżeli nie wypowiedział Umowy w terminie do 14 (czternastu) dni od otrzymania pocztą elektroniczną informacji o zmianie Regulaminu, o której mowa w zdaniu poprzednim.
    4. Zmiana Regulaminu nie znajduje zastosowania do Umów Sprzedaży zawartych przed dokonaniem danej zmiany Regulaminu.

Poprzednie regulaminy